Pagina's

vrijdag 6 september 2013

DIY | Cut for Levi

Eva en ik hebben inmiddels ook allebei onze eerste schooldagen er op zitten. Ik moet zeggen dat ik niet zo veel zin heb in dit schooljaar.. Met het vijfde jaar komen de examens in het zesde jaar toch steeds dichterbij en dat vind ik toch geen fijn gevoel haha. 

Ik had me ook meteen de eerste dag verslapen doordat ik de vorige dag in de middag en avond een excursie had met school. We hadden een workshop, gingen uit eten en daarna naar de voorstelling 'Rouw siert Elektra' in de Stadsschouwburg Amsterdam. Het was een vreemde voorstelling maar het was wel gezellig om iedereen weer te zien. Alleen wel laat weer terug en dus verslapen. Waardoor ik de dag erna mooi een uurtje mocht (strafregels) schrijven, grmpf.

Ik had een tijdje geleden (toen het nog zomervakantie was snif) met een vriendin een Levi's broek afgeknipt. Haar moeder had toevallig op een rommelmarkt een lange Levi's gezien en voor ons meegenomen om af te knippen. 
Ik had het ook al eerder gezien bij Radiate Fashion en bij My Lifestyle Diary en ik vond het zo leuk bij hen geworden! 

Hieronder kan je zien hoe afschuwelijk de broek eerst was en hoe hij er toen na het knippen uitzag. Inmiddels is hij een paar keer gewassen en is hij weer anders geworden. 

Ik vind hem zelf heel erg leuk geworden en heb hem in de zomer daarom ook vaak gedragen!

Hoe gaat het bij jullie op school? En wat vinden jullie van de short?
Liefs, Ellen

PS. Eva en ik willen voortaan standaard in ieder geval op zaterdag (het is min of meer al zaterdag nu) iets posten zodat er een beetje regelmaat in onze posts komt :)

16 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan en ook heel netjes :) Ik spreek uit ervaring als ik zeg dat de vijfde echt wel meevalt. In de vijfde is het allemaal nog een beetje net zoals in de 4de. Pas als je echt in het examenjaar zit begint de stress haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er leuk uit, en veel succes op school!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke shorts! Ik hoef niet meer naar school ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat mooi! Leuk dat die zakken ook uitsteken! :) Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw leuk gedaan!

    ps doe je al mee aan mijn winactie?

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow echt een hele transformatie! Supertof! X Anne

    www.fashionanna.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, ik vind hem echt heel mooi geworden! Staat leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk, vooral de zakjes die er onderuit komen!
    Erg leuk!

    Liefs, Janneke | www.jantasie.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. de shorts zijn inderdaad super leuk :D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuk broekje!

    xx Mounia
    www.nonchalantrebel.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk gedaan, ziet er meteen een stuk leuker uit!

    liefs, fashialies

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het achterlaten van een berichtje! Ik word er zo blij van!