Pagina's

zondag 5 januari 2014

New in | Vintage baby!

Zoals de titel zegt, dit zijn mijn 'nieuwe' schoenen! Een paar dagen terug ging ik met een vriendin naar een kringloopwinkel en tussen allemaal gekke schoenen zag ik deze staan! Ik vind ze wel wat weg hebben van Clarks en ik wilde al heel lang Clarks haha. Ze zijn ook nog van leer en voor €12,50 waren ze al voor mij :) 
Op de foto's is er trouwens wel veel kleurverschil, de kleur is in de tweede foto wel ongeveer als in het echt. 

Helaas moet ik (met heel Nederland) morgen weer naar school, al weer een half school jaar voorbij.. Het gaat echt heel snel als je het mij vraagt! 

Succes en heel veel sterkte morgen weer op school!  
Liefs, Ellen  

12 opmerkingen:

  1. Woow hele leuke schoenen, en dat bij een kringloop voor de prijs! Wauwie (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat een leuke schoenen! Ik hoef morgen nog niet naar school, want we hebben vanwege de temperatuur vrij. De gevoelstemperatuur zal morgen namelijk rond de -40 graden liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauwie ze zijn heel mooi! en ze hebben inderdaad iets weg van clarks, maar dat ze net iets anders zijn is juist leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wauw! Ze zijn echt mooi! En die prijs, wow!! Ze zijn echt heel erg leuk hihi! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben echt verliefd op je schoenen! Zo kan je zien dat je soms hele leuke dingen bij de kringloop kan vinden! Super tof!

    Liefs Romi. X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Waaauw, wat een koopje! Ik wil zelf al heel lang Clarks en die lijken er goed op, zo pretty. Ik hou ook van Kringloop, vind er heel vaak echt awesome spullen (:

    Liefs, Liese

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super toffe schoenen, en €12,50, wauw dat is nog eens een leuke prijs! (:

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het achterlaten van een berichtje! Ik word er zo blij van!